Tuesday, February 2, 2010

Tervehdyksiä Oulu!

Kautta taika Google Analytics, huomaan, että meillä on vieras tai kaksi Oulussa, Suomessa. Ja kautta taika Google Translator, voin kirjoittaa teille Suomi - mutta pyydän anteeksi, jos Suomi on kauhea, tai edes ymmärtää.

Halusin kirjoittaa jotain erityisesti teille, ja se muistutti minua ihailuni Akseli Gallen-Kallela:


Olen löytänyt työtä Gallen-Kallela ei kauan sitten, jolloin minulla oli tunne ahdas, että joukko oletuksia olin tehnyt siitä oman tekniikoita. Hän auttoi minua muistuttaa, että on olemassa valtava joukko mahdollisuutta maalaus, ja että maalaus on yhtä leikkisä kuin mitään muuta. Yhteydessä tunnetta kerronnan kansallisten ja mytologisia kokoonpano yhteisen Venäjän, Suomen, ja useat Balkanin maat, Gallen-Kallela käyttöön tunne iloa ja magian avulla hän käyttää runsaasti, jopa piittaamaton, väri. Rakastin hänen väri, hänen linjat, ja hän on sitoutunut tekemään, mitä hän oli tekemässä, ei anteeksi. Kriittisellä hetkellä, hän irrottaa jopa minun mielessä, mitä voisin tehdä samoin. Kuten huomaatte, työni on otettu ajatuksiaan hieman jälkeen:


... ja jos ei tapahdu, kuten Gallen-Kallela itse, pyydän anteeksi tuo teidän huomion takaisin hänelle. Halusin ilmoittaa kiitokseni etu aina Oulusta, ja toivon, että nautitte tästä blogista.

Viimeinen huomata - Oma malli Vadim on peräisin etninen ryhmä, että kummallakin puolella rajaa Suomen ja Venäjän välillä. Hän oli syntynyt Venäjän puolella, mutta paljon hänen perheensä on esitetty Suomessa. Hän on ihana henkilön kanssa - erittäin hauska, ja tumma näkymät ihmisluontoon.

No comments:

Post a Comment